جلسه طنزخوانه در پنجمین رویداد ملی طنز قلمه برگزار شد

جلسه طنزخوانه در پنجمین رویداد ملی طنز قلمه برگزار شد

در پایان سومین روز از دوره حضوری رویداد ملی طنز قلمه ویژه مشهد، جلسه «طنزخوانه» برای بررسی و نقد آثار داستانی و شعر شرکت‌کنندگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری، علاقه‌مندان به شعر طنز در جلسه نقد و بررسی شعر طنز در کنار دکتر اسماعیل امینی قرار گرفتند و اشعارشان را خواندند.

همچنین به طور همزمان جلسه‌ نقد و بررسی دیگری با حضور علاقه‌مندان به داستان و نثر طنز با حضور استادان داوود امیریان و محسن فراهانی برگزار شد و علاقه‌مندان در این جلسه آثارشان را خواندند.

استادان هر یک از آثار را مورد نقد و بررسی قرار داده و توصیه‌هایی برای بهتر شدن اثر بیان کردند.

در پایان به شرکت‌کنندگان دو جلسه، از سوی دفتر طنز حوزه هنری کتاب «طنزنویسی برای طنزنویسان» نوشته نسیم عرب امیری هدیه داده شد.

گفتنی است «قلمه» رویدادی ملی است برای کشف، استعدادیابی، آموزش و رشد علاقه‌مندان به طنز در سراسر کشور که هر دوره آن به میزبانی یک استان توسط دفتر طنز حوزه هنری برگزار می‌شود.

رویداد آموزشی طنز قلمه تلاشی است برای شناخت استعدادهای طنز و معرفی آنان به عرصه‌های مختلف رسانه‌ای و هنری.

قلمه با جمعی از استادان و مدرسان نام‌آشنای حوزه طنز به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کند و با برگزاری رویدادهای استعدادیابی، آموزشی و تخصصی، سعی دارد طنزپردازهای حرفه‌ای و متعهد تربیت و به فضای رسانه‌ای کشور تزریق کند.

در این رویداد به غیر از کارگاه آموزشی، کتاب طنز، پذیرایی و بسته آموزشی هم به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود. پیش از این رویداد قلمه در استان‌های یزد، گلستان و سیستان و بلوچستان برگزار شده بود.

پایان

برای آگاهی از سایر اخبار رویداد قلمه اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.